گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ شهرداری شهر تالابی بندرخمیر

 

پیام شهردار بندرخمیر:

 

ضمن تبریک سال جدید به همه همشهریانم، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و توسعه پایدار برای شهر عزیزمان، بندرخمیر باشکوه، باشد.

گزارش حاضر خلاصه ای از فعالیت های گسترده شهرداری در حوزه های مختف است که با تلاش و سخت کوشی دلسوزانه تک تک کارکنان شهرداری، حمایت و راهبری شورای اسلامی شهر و همکاری بسیاری از نهادهای دولتی و از همه مهمتر یکدلی و همدستی همه شهروندان فرهنگ دوست این شهر محقق شده است.

هرچند سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹، سایه بیماری همه گیر کرونا بر آن سنگینی می کرد، اما سالی پربرکت و سرشار از تحول و تغییر برای شهرمان بود که می توان به برخی از مهمترین آنها اشاره کرد:

🔹 ارتقا درجه شهرداری بعد از ۱۵ سال و بعد از چند سال پیگیری و همچنین کسب عنوان شهرداری برتر استان برای سومین سال متوالی، نشان از لیاقت این شهر برای دست یافتن به جایگاه های رفیع تر در عرصه مدیریت شهری است.

🔹 حضور و سخنرانی شهردار بندرخمیر به عنوان تنها شهردار ایرانی در کنفرانس بین المللی شهرهای یادگیرنده در کره جنوبی، نشانگر توجه جامعه جهانی به این شهر و باز شدن افق های روشن از روابط گسترده بین المللی است.

🔹 افتتاح فاز اول بلوار ساحلی و پارک ساحلی کندال که پس از یک سال تلاش شبانه روزی تیم عمرانی و پیمانکاران و در اوج همه گیری کرونا ساخته شده بود، از تحولات قابل تامل شهر در حوزه توسعه زیرساخت های گردشگری و توسعه متوازن ساختار شهری و بهره گیری بیشتر از نعمت ساحل و تالاب بود.

🔹 تصویب هفته فرهنگی بندرخمیر و برگزاری این رویداد برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ نیز نقطه عطفی در گردشگری فرهنگی این شهر محسوب شده و بر تمرکز بر گردشگری رویدادگرا تاکید دارد.

🔹 اجرای اولین قرارداد مشترک همکاری شهرداری با دفتر منطقه ای یونسکو در تهران با ۹ فعالیت نیز تجربه ای ارزشمند از جذب منابع بین المللی برای توانمندسازی جامعه محلی و ارتقا زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی بود.

اقدامات ارزشمند زیادی نیز در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدمات شهری، فضای سبز، گردشگری، شهرسازی، اداری و مالی انحام شده است که در این گزارش به استحضار شما عزیزان رسانده می شود.

امید است در سال ۱۴۰۱ و در اولین سال از قرن جدید، بتوانیم همانند سال های گذشته و حتی بهتر و بیشتر، با همدلی، تلاش و مشارکت گسترده همه اقشار جامعه، شهری زیباتر، امن تر و سرزنده تر بسازیم.

جواد محمودی
شهردار شهر تالابی و یادگیرنده بندرخمیر

 

دانلود گزارش

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.