جوابیه شهرداری بندرخمیر در خصوص مطلب و انتقاد خمیرخبر از کم رونق شدن آبگرم:

۱. قبل از همه گیری بیماری کرونا در سال ۹۸، کل اقامتگاه های آبگرم نوسازی، رنگ آمیزی و با وسایل نو تجهیز شد اما در دوران همه گیری کرونا بدلیل تعطیلی کل مجموعه های تفریحی و اقامتی، رکود بر مجموعه آبگرم همانند سایر مکان های مشابه جتناب ناپذیر بوده است.

۲. بدلیل سرد بودن استخر زنانه، در سال ۹۸، محل چشمه که در استخر مردانه بود اصلاح شد و هم اکنون دمای آب در هر دو استخر مناسب است.

۴. تا قبل از کرونا، مجموعه آبگرم میزبان بسیاری از کمپ های ورزشی و فرهنگی بوده است.

۵. استخر کنونی به دلیل فرسوده بودن و بهداشتی نبودن، جذابیت گردشگری نداشته و لذا تا تکمیل استخر جدید قابلیت تبلیغ به عنوان مکان گردشگری ندارد.

۶. بدلیل جذاب نبودن سرمایه گذاری در مجموعه آبگرم به ویژه پس از همه گیری کرونا، شهرداری بندرخمیر پس از انجام مناقصه عمومی جذب سرمایه گذار، موفق شد در ماه اخیر سرمایه گذار مورد نظراز جوانان فعال و بومی شهر جذب کند که ظرف روزهای آینده، عملیات تکمیل استخر و همچنین ایجاد رستوران و مراکز تفریحی توسط سرمایه گذار شروع خواهد شد.

۷. اقداماتی در خصوص ایجاد شبکه دسترسی به اینترنت در آبگرم نیز انجام شده و به زودی اینترنت در دسترس گردشگران آبگرم قرار خواهد گرفت.

۸. در پایان از آقای عبدالله مصطفوی مسئول آبگرم، که در شرایط بسیار سخت به ویژه در سال های اخیر، توانسته مجموعه را در وضعیت مطلوبی حفظ کند، قدردانی می گردد. از جمله اقدامات خلاقانه او می توان به ایجاد فضای نگهداری حیوانات مختلف جهت بازدید کنندگان اشاره کرد.

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.