بلوار خلیج فارس رسما افتتاح شد

بلوار خلیج فارس رسما افتتاح شد

بندرخمیر در هفته دولت و با حضور جناب دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان، شاهد آغاز بهره برداری از بلوار خلیج فارس بود.
این بلوار ۳۶ متری حدود ۷۰۰ متر طول داشته و از میدان استقلال آغاز شده و تا جاده دسترسی لشتغان امتداد می یابد.
این بلوار دسترسی اصلی چهار مجتمع مسکونی از جمله شهرک فرهنگیان، مجتمع سدار، مجتمع راه ایمان و شهرک کارکنان سیمان و همچنین محله لشتغان را شامل می شود و از این لحاظ سهم به سزایی در کاهش ترافیک بلوار اصلی شهر خواهد داشت.
همچنین این بلوار آغاز اتصال به ساحل از سمت غرب بود و نهایتا به بلوار ساحلی متصل خواهد شد.
این بلوار شامل آزاد سازی، زیرسازی کامل، جدول گذاری، خط کشی و رنگ آمیزی جداول و نصب پایه های روشنایی و نهایتا آسفالت بوده که حدود ۱۷ میلیارد ریال برای شهرداری هزینه در برداشته است.
این بلوار بعد از بلوار امام خمینی و بلوار ملاسلیمان، سومین بلواری است که به طور رسمی به ظرفیت شهر اضافه می شود.
امید است افتتاح این بلوار، آغازگر اضافه شدن بلوارهای در حال احداث دیگر همچون بلوار نیاپور(از میدان حرا تا ساحل کندال)، بلوار خوران (از ساحل کندال تا میدان نماز و فرمانداری)، بلوار نبی اکرم( حد فاصل میدان نماز تا محله بدر) و همچنین بلوار کمر بندی شمالی شهر باشد.
این فعالیت ها حاصل تلاش های بی وقفه و یکپارچه تیم های مختلف شهرداری از جمله تیم های عمرانی، تاسیسات، ماشین آلات و تدارکات است که در این شرایط بسیار سخت مالی و همچنین هوای بسیار گرم باعث به ثمر نشستن این پروژه ها می شوند.
از شرکت تدبیرسازه هرمز با مدیریت آقای درساره که با تعاملی سازنده با شهرداری، عملیات آسفالت این بلوار را انجام دادند ، مدیریت و کارکنان متعهد و دلسوز اداره توزیع برق شهرستان که در نصب و راه اندازی روشنایی معابر این بلوار نقش مهمی داشتند و از حمایت ها و پیگیری های قاطع شورای اسلامی شهر و فرماندار محترم قدر دانی می گردد.

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.