از زحمات شورای پنجم بندرخمیر تقدیر شد

از زحمات شورای پنجم بندرخمیر تقدیر شد

در جمعی دوستانه که به ابتکار شهرداری بندرخمیر برگزار شد، با حضور اعضای شورای شهر دوره ششم، از زحمات و تلاش های اعضای دوره پنجم قدردانی شد.
در این نشست صمیمی، ضمن انتقال تجربیات و دغدغه ها به اعضای جدید شورا، اعضای شورای سابق از یکدیگر و مردم حلالیت طلبیده و بر وحدت، یکدلی و صداقت در شورای جدید تاکید کردند.
در این جلسه تقدیر نامه ای با متن زیر به اعضای شورای اسلامی شهر سابق ازطرف شهرداری بندرخمیر تقدیم شد:
بدین وسیله از سال ها حمایت، همراهی و تلاش شما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تالابی بندرخمیر، که حاصل آن دستاوردهای تاریخی و تحسین برانگیز برای مردم و شهر بوده است، صمیمانه قدردانی می گردد.

جناب آقای نیکخواه، شما برای مجموعه شهرداری، نمادی از تدبیر و حکمت بوده اید و توانستید همواره با این اخلاق سختی ها و مشکلات را حل و آن ها را برای ما آسان نمایید.

جناب آقای حبیبی، شما برای مجموعه شهرداری، نمادی از مهربانی، مردم‌داری و همراهی بوده اید و توانستید همواره با این اخلاق، پشتوانه و دلگرمی بزرگی برای ما در تمامی فعالیت ها و امور باشید.

سرکار خانم آغال، شما برای مجموعه شهرداری، نمادی از شخصیت، استقلال رای و صداقت بوده اید و توانستید همواره با این اخلاق، نماینده ای لایق و قابل اعتماد برای این مردم و به ویژه بانوان شهر، در شورای اسلامی شهر، شورای شهرستان و در تمامی عرصه ها و جایگاه های استانی و شهرستانی باشید.

جناب آقای ملایی، شما برای مجموعه شهرداری، نمادی از دلسوزی، توانمندی و پشتکار بوده اید و توانستید همواره با این اخلاق، مسیرهای بلند و دشواری را هموار ساخته و پرچم این شهر را برافراشته نگاه دارید.

جناب آقای مطهر، شما برای مجموعه شهرداری، نمادی از انگیزه و تلاش بوده اید و توانستید همواره با این اخلاق، ظرفیت های متعددی را ایجاد نموده و تحرک و پویایی را در میان همه، ترویج دهید.

برای شما از خداوند منان توفیق روزافزون آرزومندیم.
همواره پیروز و سربلند باشید.

مجموعه شهرداری شهر تالابی بندرخمیر

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.