شرکت در نظرسنجی عملکرد شهرداری بندرخمیر در سال ۹۸

شهرداری بندرخمیر در جهت بهره گیری از نظرات و بازخوردهای شما مردم عزیز برای درک بهتر از عملکرد خود و لزوم بازنگری در استراتژی های سازمان، اقدام به نظرسنجی الکترونیکی از مردم نموده است.
لذا خواهشمند است پس از مطالعه گزارش عملکرد سال ۹۸ شهرداری، نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی اقدام نمایید.
رضایت شما مهمترین مولفه و معیار موفقیت سازمانی شهرداری بندرخمیر است. با شرکت در این نظرسنجی نقشی موثر در پیشبرد اهداف شهری داشته باشید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرخمیر

  • زیباسازی شهر اعم از المان شهری، مبلمان شهری، نورپردازی، آزین بندی، رنگ آمیزی و ...
  • مدیریت ترافیک شهری اعم از خط کشی ها، تابلوها، دوربین ها، چراغ های ترافیکی، ایجاد پارکینگ و ....
  • کنترل بهداشت عمومی شهر اعم از جمع آوری زباله و نخاله، تنظیف فضاهای عمومی، دفع اصولی، تفکیک زباله ها و ...
  • توسعه فضای سبز شهری اعم از کاشت، نگهداری و هرس درختان ، سیستم آبیاری و ..
  • کمک به توسعه گردشگری اعم از ایجاد و معرفی جاذبه های گردشگری، تقویت اقامتکاه ها و رستوران ها، احیای میراث فرهنگی، برندسازی شهری و ...
  • ایجاد و بهسازی فضاهای پارکی و تفریحی
  • ایجاد درآمد پایدار شهرداری اعم از املاک، ساختمان، سرمایه گذاری ها و ....
  • ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی
  • فرآیند داخلی شهرداری شامل رضایت ارباب رجوع، شفافیت، پاسخگویی و ...
  • عملکرد واحد آتش نشانی در سرعت و کیفیت رسیدگی به آتش سوزی ها و حوادث
  • عملکرد شهرداری در مقابله با بحران اعم از سیل، زلزله، طوفان و ...
  • کنترل ساخت و سازها و رعایت اصول فنی
  • امور فرهنگی و رشدآگاهی و نشاط عمومی جامعه اعم از برگزاری جشنواره ها، مسابقات، همایش ها و نشریه های واقعی و مجازی
  • مشارکت مردم در تصمیم گیری و استفاده از خرد جمعی اعم از توجه به پیشنهادات عمومی، کمیته های مختلف، بهره گیری از گروه های داوطلبانه و ...
  • تلاش به حفظ و ترویج معماری بومی اعم از حفظ شاخص های معماری قدیم مانند بادگیرها، مصالح ساختمانی سنتی، شناسایی معماری سنتی شهر و تشویق به ترویج آنها ...
  • عملکرد کلی شهرداری
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .