پیام شهردار بندرخمیر به مناسبت پیوستن بندرخمیر به شبکه جهانی شهرهای یونسکو

پیوستن بندرخمیر به شبکه جهانی شهرهای یونسکو

پیام شهردار بندرخمیر به مناسبت پیوستن بندرخمیر به شبکه جهانی شهرهای یونسکو

به یاری خداوند، همت مردمان بزرگ اندیش بندرخمیر و حمایت ویژه کمیسیون ملی یونسکو با مدیریت دکتر ایوبی بزرگوار، شهر تالابی بندرخمیر موفق به کسب اولین عنوان جهانی و بین المللی خود شده و به شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده یونسکو پیوست.

ما مردم بندرخمیر با عزمی راسخ و استوار، حرکتی فراگیر را برای افزایش کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهر خود آغاز کرده ایم.

تلاش های ما برای افزایش آگاهی عمومی، ایجاد ارتباط قوی بین مردم و مسئولین، مشارکت حداکثری در رویدادها و مسائل شهری و فراهم کردن آموزش های مستقیم (برگزاری دوره ها و کارگاه های عمومی و تخصصی) و غیر مستقیم (شامل برگزاری رویدادهای مهم جهانی، ملی و محلی و بازگشایی مراکز فرهنگی متعدد)، توانست نظر جامعه جهانی را به خود جلب کرده و شهر ما را در زمره شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده یونسکو جای دهد.

این رویداد تاریخی، نقطه عطفی در تاریخ بندرخمیر بوده و آغازگر تعامل و تبادل با دیگر فرهنگ ها و تجارب ملت های دیگر خواهد بود.

ما مردم بندرخمیر در صحنه ای دیگر، جدی ترین نامزد کشور عزیزمان برای کسب عنوان جهانی شهر تالابی هستیم که امید است در آن مجال نیز مانند همیشه باعث سربلندی ملت شریف ایران باشیم.

در پایان از تک تک مردم شهرم به عنوان بزرگترین حامی و پشتوانه و همه بزرگان و مسئولینی که در این مهم نقش داشته اند به ویژه دکتر ایوبی بزرگوار که با طبعی بلند و توجهی پدرانه، ضمن اعتماد، حمایتی قاطع داشتند، قدردانی می کنم.

▪جواد محمودی
شهردار شهر تالابی بندرخمیر

نظرات بسته شده است.