پیگیری های دکتر آرامی در زمینه پروژه های بندری بندرخمیر ستودنی است

پیگیری های دکتر آرامی در زمینه پروژه های بندری بندرخمیر ستودنی است

در دیدار صمیمی شهردار بندرخمیر با دکتر آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور در محل کار ایشان در تهران، آخرین وضعیت سه پروژه حیاتی و موثر بندرخمیر در حوزه بنادر مورد بحث، بررسی و پیگیری قرار گرفت.
پروژهای تکمیل مجتمع بندری، لایروبی اسکله موجود و احداث اسکله شناور گردشگری، سه پروژه ای هستند که دکتر آرامی آنها را بزرگترین محرک های توسعه بندرخمیر دانسته و اهمیت استراتژیک آنها را برای بندرخمیر، فوق العاده توصیف می کند. این پروژه ها با حضور پررنگ دکتر آرامی در سطح عالی سازمان، وارد فاز جدیدی شده اند.
انرژی مثبت، عشق به هرمزگان و روش خاص پیگیری مسایل را می توان از ویژگی های بارز دکتر آرامی، این مدیر کهنه کار و توانمند هرمزگانی دانست.
قابل ذکر است پروژه مجتمع بندری پس از تصویب و تخصیص اعتبار، در حال برگزاری مناقصه عمومی تعیین پیمانکار بوده که تا اواخر شهریور، پیمانکار مشخص شده و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. و در خصوص لایروبی اسکله موجود و اسکله تفریحی، عملیات کارشناسی هیدروگرافی انجام شده و در مرحله تعیین مشخصات فنی پروژه می باشند.
ضمنا شهردار بندرخمیر در این جلسه از شورای اسلامی شهر بندرخمیر بدلیل ارتباط موثر با دکتر آرامی و پیگیری پروژه های مذکور قدردانی کرد‌.

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.