رونمایی از کتاب ارزشمند دانشنامه بندرخمیر تالیف سید عبدالجلیل قتالی در روز جهانی مردمان بومی در حضور نمایندگان سازمان ملی یونسکو و شرکت جمعی گرانقدر از اندیشمندان و بزرگان فرهنگ و ادب استان به ابتکار شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرخمیر برگزار گردید.

در این جمع استاد سایبانی و استاد نعیمی، سخنرانان ویژه مراسم بودند. نمایندگان محترم مجلس، روحانیون و امامان محترم جمعه بندرخمیر و بندرعباس و تعدادی از فرمانداران و شهرداران و مدیران استانی نیز در این نشست فرهنگی حضور داشتند و به ایراد سخن پرداختند.
راشد انصاری شاعر و طنز پرداز مطرح استان و دکتر حسن نیا از دیگر سخنرانان بودند.
اجرای گروه حرای بندرخمیر با مدیریت استاد رادمهر و پخش کلیپی از زندگی استاد قتالی و مستندی از مشاغل قدیم بومیان بندرخمیر از دیگر برنامه ها بود.
گروه های مردم نهاد کمیته دانشجویی مجتمع صدرالاسلام، مرکز گردشگری شهرداری، گروه دوستداران طبیعت بندرخمیر و موسسه مشق آفرینش بندرعباس، شهرداری و شورای اسلامی را در اجرای این همایش بزرگ یاری کردند.
محمدرضا برترانگ دبیر اجرایی این همایش بوده و شرکت راهسازی آتیه سازان بندرخمیر، بیمه البرز نمایندگی لاوری، کافه سالفه و مجتمع تفریحی بام کهتویه از حامیان مالی این همایش بوده اند.
جای دارد از مساعدت و همکاری همه جانبه آقای قتالی و خانواده محترم شان نیز قدر دانی شود

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.