اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی شهرداران و دهیاران تالابی هرمزگان بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها در شهر تالابی بندرخمیر

?شهرداری شهر تالابی بندرخمیر به دنبال انتقال تجربه خود در مدیریت شهری مبتنی بر هویت تالابی شهر به سایر شهرها و روستاهای دارای شرایط مشابه است.

?این نشست با حضور چهره های ملی از جمله مدیر دفتر اکوسیستم های تالابی دکتر باقرزاده ، مسئولین استانی ، شهرداران و دهیاران تالابی استان هرمزگان در روز شنبه ۱۵ تیرماه به همت شهرداری شهرتالابی بندرخمیر و با همکاری اداره ی محیط زیست و استانداری هرمزگان برگزار خواهد شد .

?استان هرمزگان دارای چهار رامسر سایت (تالاب های مهم بین المللی ) از قبیل تالاب خورخوران، دلتای رودگز و حرا سیریک (خور آذینی) ، دلتای رود شور و شیرین میناب و شیدور می باشد و و در واقع بیش از ۹۵ درصد تالاب دریایی ایران را در خود جای داده است. بیشتر مدعوین این نشست از شهرستان های میناب ، سیریک ،بندرخمیر ،قشم و بندرلنگه می باشند.

?شهر تالابی بندرخمیر با داشتن بیشترین ساحل تالابی و در جوار بزرگترین تالاب دریایی (تالاب بین المللی خورخوران ) ایران و خاورمیانه قرار گرفته است .

شهرداری و شورای اسلامی شهر تالابی بندرخمیر

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.